theberg Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Hei, Abs har sluttet å virke på en kompis sin e46, og på diagnosverktøyet står det spenningsfeil. Hva kan være den mest åpenbare feilen? Har ingen peiling på dette, så håper noen her kan hjelpe :
Ackermann Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Hei Da jeg tok dignosetest på bilen, så fikk jeg ikke kontakt med sensoren, pga spenningsfeil. Har en grå sensor på venstre bake, grå og svart på høyre bake, svart høyre framme og svart og grå venstre framme. Sensoren på venstre framme er borte, og ledningen som kommer til den svarte sensoren er borte på samme sted. Er det sånn at alle sensorene må være på for at det skal fungere? Ser ut som på GSbildeler, at den grå sensoren er til framme og svarte til bake, men hvorfor har jeg så mange da?
Ackermann Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Etter jeg fikk sjekket alle sensorene, uten å komme meg noe videre, så sluttet speedometeret å fungere.... Trenger hjelp!! Eneste vi gjorde var å sjekke alle sensorene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå