Den9s Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Parkerte bilen som vanlig for en stund siden, og ett kvarter etter startet jeg den for så å dø ut når jeg tråkket på gassen. Deretter ville den ikke tenne. Har ladet batteriet fullt, sjekket bensinpumperele, bensinpumpe virker, og får strøm når nøkkelen vris om. Hadde og ute bensinpumpen, og når jeg satte den i igjen, så startet bilen uten problem. Har nå latt bilen stå ca en uke, men nå tenner den ikke i det hele tatt igjen, noen ideer hva dette kan være? Har hørt noen si det kan være veivsensoren, noen som har vært borti samme problem, eller har kjennskap til hva som kan være feilen her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Er vel og verdt og nevne at det er gnist, men tenner ikke i det hele tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Sjekke om det kommer bensin helt frem til motor? Eventuelt om den får for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Har kommet fram til at bensinpumpen nok er utslitt? Starter dersom jeg slår i den mens jeg vrir om tenningen, men hvis jeg da skrur av, og lar bilen stå litt så starter ikke pumpen på egenhånd.... Rett meg om jeg tar feil her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Tvangskjør bensinpumpa og sjekk leveringsmengden. Er det ikke en halvliter på 10 sek? Det gjør du ved å skru av slangen/røret etter trykkregulatoren på dysegalleriet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 NEI.. ta av slangen FØR fuelrailen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Pga at regulatoren er stengt får og bygge opp nok trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 regner med at det er bare og bytte pumpe så starter den.. jeg har en valbro 255 in tank pumpe til salgs vis du vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Pga at regulatoren er stengt får og bygge opp nok trykk.. Det stemmer og det er derfor jeg trodde man skulle ta etter for å få testet pumpa under belastning. Kan godt være jeg tar feil, men er halvsikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 regner med at det er bare og bytte pumpe så starter den.. jeg har en valbro 255 in tank pumpe til salgs vis du vil ha.. Får en brukt pumpe om noen dager, så satser på at det løser problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå