Oddey Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Har et K-sport senkesett liggende av typen Racing, passer alle modeller med sekser motor. Justerbar høyde og hardhet, camberjusterings topplager fram osv. nypris er over 10 000 kr. Brukt i en sommersessong. selges for 6000 kr. Følger med Org. eske og kvitering (hvis jeg finner igjen kviteringen) Litt støvette men
Oddey Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 ingen som har behov for nytt og litt mere racing understell på bilen sin om dagen? =)
Oddey Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Skal legge ut bilder imorgen:) ble litt forsinket!
Oddey Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 veldig tregt svar nok en gang, men her er det.
Oddey Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Regner med at det ikke er TÜV papirer på det?? Nei, ble sagt en gang at gs skulle gi meg det, men det gjaldt til etter jeg hadde betalt
Clausfox Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Regner med at det ikke er TÜV papirer på det?? Nei, ble sagt en gang at gs skulle gi meg det, men det gjaldt til etter jeg hadde betalt Aha, mener jeg har sett de skulle starte med det. men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå