toddegutt Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Kommer fra bakre hjuloppheng. Direkte flaut når alle snur seg... Har ikke klart å pinpointe hvor lyden kommer fra. Tror det er fra den såkalte "knirkeforingen", men som sagt jeg klarer ikke helt å finne ut eksakt. Spm mitt er: kan det være noe annet enn knirkeforingen? Hvis det er andre muligheter hvordan finner jeg ut hva som må skiftes?
D.Toft Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 knirkeforingen eller knekt fjør. jekk opp bilen, ta tak i topp og bunn på dekket, så vipper du på dekket. skal ikke være slark. men dine er nok gåen.
toddegutt Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Det er ikke fjærene, det har jeg sjekka. Da satser jeg på foringene. Er det noen knep vedr å skifte ut dem? Trenger jeg hydraulisk presse eller klarer jeg å skifte dem ved hjelp av "kreativitet"....
D.Toft Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 jeg lagde eget verktøy av biltema eksos deler, gjengestag i str M16 og gjengestag skjøter. gikk lekende lett å bytte dem
toddegutt Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Du skjønte hva jeg mente med kreativitet;-) Jeg har også brukt den metoden med gjengestag og divers kopper. Da har jeg fått det jeg var ute etter. Takker og bukker
D.Toft Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 bare hygelig. søkte her innpå om hvordan bytte, etter å lest litt så ble jeg skeptisk til å bytte dem selv, men jaggu gikk det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå