crazydiesel Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 detta er et helt sinsykt prosjekt. håper dette er en trå du kommer til og følge opp og poste bilder og info ganske hyppig. her er foresten en reserve motor: finnkode=35148183 barer synn det ikke står noe pris på den. stå på påsan. ingenting er perfekt orginalt.. ;-P
BmwDieselPower Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Nå har jeg fått tak i grenrør Og cooler, så det går da fremover:) Får ikke lakt ut bilder med iphone:@
crazydiesel Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Nå har jeg fått tak i grenrør Og cooler, så det går da fremover:)Får ikke lakt ut bilder med iphone:@ kukkulf. har hatt grenrør og cooler lenge du da.
BmwDieselPower Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 De ha e de:p kænn itte huske alt e æll:p Kåffår fe e itte lakt ut bilde me iphone??
crazydiesel Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 De ha e de:p kænn itte huske alt e æll:pKåffår fe e itte lakt ut bilde me iphone?? vet ikke, hehe, er ikke i en slik sitvasjon så e fer forska på det eller nå. men det er altids en løsning på det. fått tak i han med den raue eller?
crazydiesel Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Ja, va seld dænn da:( ikke bra. driv å ser på e 39 e nå. går det i orden i dag så kjem e te å kjøpe en e vettu.
crazydiesel Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Saker:) fått årdna me nå bilder enda eller? når du har slik prosjekt tråd så må du lagge ut bilder tå alt som skjer med bilen vettu påsan.
BmwDieselPower Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Ha itte fått jort de enda:p E væt de busk;)
BmwDieselPower Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Da har jeg bestilt eu-kontroll, skal inn å ta ild dåpen den 7 juni:) Så da er de igjenn bytting av fjører og hjulstilling før det bærer til bt for å få skilt og senking i vognkort:)
Lamek Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Ligger en 530d motor for salg her nå-- Bårzan som har den.. 8000,- skulle han ha..
BmwDieselPower Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Har tenkt litt på de, men blir mye jobb og bygge om ledningsnett:( Men har hvert kult da:D
crazydiesel Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 her er bilder fra da eg hadde den da. bråten fer jo ikke lakt ut bilder så da fer e gjer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå