Pernezz Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Skal ikke prøve å holde oss til bokmål slik at alle forstår hva som blir skrevet..?
crazydiesel Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Skal ikke prøve å holde oss til bokmål slik at alle forstår hva som blir skrevet..? hehe, ja det skal jeg ha i bakhodet fremåver.
BmwDieselPower Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Er da litt kult med dialekt og;) Da har jeg tinget meg ny motor fra en 2000mod E39:D
crazydiesel Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 det bli bra. er ikke lenge før du har skilt og er på hjul da. )) mangler bare bilder nå
BmwDieselPower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Da var ny motorn henta, så da blir det motor bytte og fikse noen mangler ihelgen:D Skal prøve og hukse og legge ut noen bilder imårrå men kommer mange flere over helga:)
crazydiesel Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Da var ny motorn henta, så da blir det motor bytte og fikse noen mangler ihelgen:DSkal prøve og hukse og legge ut noen bilder imårrå men kommer mange flere over helga:) bra! gleder meg til bilder nå. sleng ut av 535i med det samme da.
BmwDieselPower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Grenrøret Coolern Ny motor`n 2000mod m51d25tu
NBCustom Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med ny motor! Er det slike turbokit-grenrør fra m20b25? likna mistenkelig mye... Åssen har du tenkt å gi den mer suppe/ladetrykk? har du funnet ut hvilken turbo du skal kjøre?
BmwDieselPower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Fadern har kjøpt seg 90mod E34 535I med 260 000 på tellern med alt av utstyr Som da er låne bilen min mens jeg fikser TDS`n min
BmwDieselPower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med ny motor! Er det slike turbokit-grenrør fra m20b25? likna mistenkelig mye...Åssen har du tenkt å gi den mer suppe/ladetrykk? har du funnet ut hvilken turbo du skal kjøre? Tusentakk Er noe i den duren ja Blir passe trykk og pumpa på maks i første omgang tror jeg Første prioritet blir å få skilt på vogna Blir vell en kina turbo, eller så får jeg se hva jeg kommer over på finn
BmwDieselPower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Kommer flere bilder av ombyggingen over helga
NBCustom Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med ny motor! Er det slike turbokit-grenrør fra m20b25? likna mistenkelig mye...Åssen har du tenkt å gi den mer suppe/ladetrykk? har du funnet ut hvilken turbo du skal kjøre? Tusentakk Er noe i den duren ja Blir passe trykk og pumpa på maks i første omgang tror jeg Første prioritet blir å få skilt på vogna Blir vell en kina turbo, eller så får jeg se hva jeg kommer over på finn Hvis det er av interesse så har jeg en VNT-turbo fra 2006-modell 220cdi som jeg skal kvitte meg med for 1000kr + evt frakt. Denne ble tatt ut av en bil som de trudde turboen hadde røket på, men som det var en annen feil på. Ideell størrelse for maksing av originale elementer og vel så fet. Den er hel og fin! Skal selge den siden jeg ikke har en annen turbo jeg skal bruke. Du får si ifra hvis det er interessant. VNT-turboer resirkulerer eksosgassene så man får et jevnt register, megert effektivt på eldre biler uten VNT originalt. Men man må lage en styringsmekanisme eller bruke en ekstern WG, siden den som sitter på er vakuumstyrt, men ingen problem sier de som har montert dette. Du får sende en PM om det er interessant.
crazydiesel Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 står på du åge. e svert det. e bra far din endelig ha ti tel fornuft da..
Lapin Kulta Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Heisann. Spennende prosjekt. Hvor kjøpte du grenrøret? HUSK: ikke overdimensjoner turboen. Størst er ikke bestandig best. Anders Velfjord93 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå