Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var ny motorn henta, så da blir det motor bytte og fikse noen mangler ihelgen:D

Skal prøve og hukse og legge ut noen bilder imårrå:) men kommer mange flere over helga:)

bra! gleder meg til bilder nå. sleng ut av 535i med det samme da. :-)

Skrevet

Gratulerer med ny motor! Er det slike turbokit-grenrør fra m20b25? likna mistenkelig mye...

Åssen har du tenkt å gi den mer suppe/ladetrykk? har du funnet ut hvilken turbo du skal kjøre?

Skrevet
Gratulerer med ny motor! Er det slike turbokit-grenrør fra m20b25? likna mistenkelig mye...

Åssen har du tenkt å gi den mer suppe/ladetrykk? har du funnet ut hvilken turbo du skal kjøre?

Tusentakk :)

Er noe i den duren ja :)

Blir passe trykk og pumpa på maks i første omgang tror jeg :)

Første prioritet blir å få skilt på vogna :)

Blir vell en kina turbo, eller så får jeg se hva jeg kommer over på finn :)

Skrevet

Tusentakk :)

Er noe i den duren ja :)

Blir passe trykk og pumpa på maks i første omgang tror jeg :)

Første prioritet blir å få skilt på vogna :)

Blir vell en kina turbo, eller så får jeg se hva jeg kommer over på finn :)

Hvis det er av interesse så har jeg en VNT-turbo fra 2006-modell 220cdi som jeg skal kvitte meg med for 1000kr + evt frakt. Denne ble tatt ut av en bil som de trudde turboen hadde røket på, men som det var en annen feil på. Ideell størrelse for maksing av originale elementer og vel så fet. Den er hel og fin! Skal selge den siden jeg ikke har en annen turbo jeg skal bruke. Du får si ifra hvis det er interessant. VNT-turboer resirkulerer eksosgassene så man får et jevnt register, megert effektivt på eldre biler uten VNT originalt. Men man må lage en styringsmekanisme eller bruke en ekstern WG, siden den som sitter på er vakuumstyrt, men ingen problem sier de som har montert dette. Du får sende en PM om det er interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...