arntfinn Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 har plassert en 86mod m20b20 motor i en gammel daihatsu rocky. har kun ledningsnettet til motoren, og har koblet tenningen på pin 6 og 7 å start på pin 18 i motorkontakten. bensinpumpen har jeg koblet rett på tenningen å ikke pin 13 da det ikke er strøm dær med tenning på hakk 2 eller 3. problemet er at den ikke får noe bensin(dysene åpner ikke), har prøvd to forskjellige hjærner uten at det hjalp. motoren går rundt og det er gnist på pluggene med tenning i pos 3, men den vil altså ikke gå på annet enn startgass. noen som har forslag?
Howrd Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Du kan ha koblet feil på tur/retur bensinslanger, mye vanlig å gjøre det når man setter i motor
arntfinn Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 mener de står på rett, den som går rett på fuelrailsen er steine hard når pumpa går, mens den i fremkant av motoren(returen) som har den vacum styrte ventilen blir hard mot motoren hvis jeg kniper den igjenn.. (dårlig forklart!!?)
arntfinn Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 en 86modell e30 har vel ikke startspærre?
Morty999 Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 har du koblet tenning inn på den grønne ledningen ved hjernen ? (hvit 3 polet kontakt)
arntfinn Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 nei? skal den også ha strøm? trodde den var til turteller og noe annet tull jeg? det skal jeg jaggu ta å prøve ved første anledning! takk for svar!
arntfinn Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 å vips så startet den på første forsøk! takk skal du ha morty999!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå