spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Noe interesse for 2 dekk som er skeivslitte? Innerst er det ikke godkjent dekkmønster igjen, men ytterkant er det mye mønster. Kjørte med de sist sommer selv uten problemer. Litt for breie for meg, så går ned på dekkbredde. Falken FK452 dekk. Kan være greit hvis du vil sjekke om det passer med 265 på bilen din, disse går billig. Eller burne hvis du vil det Skal skifte dekk på fredag, så kan selges etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Innerst er det ikke noe mønster igjen, men bare å vrenge om så gamle innsiden blir ut også er det greit på resten. Er vel Falken FK452 mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Kom og hent idag for 400 Fint å få gjort noe fornuftig på påskeaften vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Kan vare interessant for meg, siden jeg for snart 19 felger og vil teste de på bilen. Sender du ? Noen som vet ca frakten kommer på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Kan sikkert få til å sende mot et lite tillegg da jeg har andre som kan være interesserte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Ok. Skal ringe GS på tirsdag og spørre om det var på lager det jeg har bestilt, hvis ikke du selger de så lenge og jeg for felger, gir deg en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 200<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Kom og hent Wicky, hvis ingen andre vil ha de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 har du disse enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg tar disse, for 200kr? Bor I oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Jada, bare komme å hente det Send meg PM med nr, så ringer jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå