tic`n Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Skal bestille led skiltlys til min touring, og lurte på om det er samme som på sedan? Ser de selger ikke til touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny1981 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hvor selger de det? Mine vanlige har røket for andre gang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 De fleste som har stylinglykter og div. Har de også på GS og Parts and Retards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Disse skal være de samme ja. Jeg kjøpte LED-pærer på jula og de funka fjell. Skjærte ut klart tynt plexiglass og limte på plass. Lyser som et juletre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Oki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå