Mantis Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Noen her som jobber som bilglassmontør eller eventuelt vet noe om det? Er litt nyskjerrig på yrket, men jeg aner jo ikke hva lønna ligger på. Skulle jeg tippe så har de vel en 150,- + i timen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 En godt bekjent av meg driver eget glassrute verksted, kun han alene som driver med det ifb. Faren han sin bruktbil sjappe. Han tok ut godt og vel 600k i lønn... (Brutto vel og merke) Hva du vil få som ansatt vet jeg ikke, men er vel som du antar tenker jeg. 150 - 160kr timen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Bekkavik Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Jeg tjener rundt 30000 brutto Pr.mnd. Ligger et sted mellom 26000 og 35000 brutto. Kommer litt ann på hvilket firma, fagbrev i glassfaget og ansinitet ol. Det er store forskjeller på lønn som bilglassmontør fordi det er privat sektor og ingen fastsatt tariff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå