HypeTraxX Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg skulle egentlig bruke denne på turbo bilen min, men der ble det M-Tech II i stedenfor! Fargen er Diamant svart. Lakken er ikke helt 100! Den har flasset noen steder og lakken har sprukket opp litt på høyre siden. Flappen er justert opp litt over halvparten, så det er mer og gå på Jeg har allerede bud på 2000kr + frakt, så jeg håper på litt mer! Denne befinner seg på Kongsvinger og kan være behjelpelig med å møte folk Stian - 92209310 Jeg har også en M3 vinge i glassfiber! Denne går for 1000kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Da er Zender vingen solgt! Jeg har fortsatt den andre vingen liggenes hvis noen ser på tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå