Smurfen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 hei.. når remote kabelen fra spilleren ikke er koblet til er det 12v hos forsterkeren, mens når den blir koblet til viser det 8v :S og den skrur seg ikke på.. hva har jeg koblet/gjort feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Sikker på at du har koblet alt riktig? Prøv å sett remote på enten lysene eller rett på pluss til forsterkeren. Hvis du kobler den på f.eks baklysene, så slår den seg på når parklysene kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 er en signalkabel som går fra cd spillern til remote på forsterkeren... har brukt den før, samme spiller samme kabel, samme forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hmmmm okeei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 fiksa, var dårlig bare dårlig jorda av meg >. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hehe, digg med sånner bagateller:p bra at du fikk fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Litt rart egentlig siden jeg jorda den på akkuratt samme plass jeg jorda den i den andre bilen min som det sto i før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hmm. Typisk at det kan være lakk der, sånn at det ikke blir god nokk jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå