SAF Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hei! Vurderer salg av 320'n min. Bilen er en 2004 modell som har gått 135 tusen km.. Bilen er i veldig god stand uten noe som helst form for rust! Veldig strøken e46 i mine øyne, bilen er chippa, effektanlegg, K&N filter og går rimelig godt.. Bilen kan leveres med coilovers eller originale m-sport dempere med H&R 30mm-10mm senkefjærer, godkjent senka i vognkort Sommerfelga er gs pro star, helt nye rett før snøen kom med helt nye dekk, så de er så og si bare prøvd på bilen. Akkurat fått proffsota ruter å montert cuated frontrute. Proffsotinga er det 5 års garanti på Har begynnt og bygge Rockford fosgate anlegg i den, så det som er gjort til nå er at det er felt inn 4 T152 rockford power høytalere i hatthylla, med to diskanter i hver B-dørstolpe og to diskanter på dashbordet i tilegg til at det sitter focal komponentsett i framdørene. Tenkte meg rundt 180 tusen for den... Ta kontakt for info, 41324641 så blir vi enig om pris! Litt info: BMW M Sport 2 BMW club sport lepper M sport ratt/gir i skinn M Aerodynamikk pakke II, M sportsunderstell Proffsota ruter helt frem Coated frontrute Bluethooth handsfree opplegg Senket med H&R fjærer (godkjent i vognkort) Shadowline Hullet Zimmermann skiver fremme Sporseter i helskinn Angel eyes Sota sideblinklys Xenon i grøftelys Aut avblend speil Mørkt Antrasit taktrekk Remus sportsanlegg Focal soundsystem/Rockford fosgate 16" alu vinter 19" 9,5-245/35 bak og 8,5 225/35 foran K/N filter Blå bliklys pærer Nye coilovers Nye GS uniball topplager bak Montert digital turbotrykk, voltmeter og vanntemperatur måler Montert Shortshift Med coilovers senk Med original dempere/ H&R fjærer Litt av rockford anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå