FrankRuben Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hei! Lurer egentlig enkelt og greit på om denne vil passe i min 523ia 97' model? Som det står nå er alt orginalt og jeg har Radio/kassetspiller med 6 CDC i baki også. Link: http://www.trioffer.com/car-dvd-player-for-bmw-5e39x5e53m5-hl8786gb-p-9772.html Skal kjøpe nytt anlegg på toppen av dette, og noe annet som vurderes er å bruke orginal anlegg også kjøpe forsterker eller hva det er for noe (har ikke riktig skjønt dette da jeg ikke er noe spesielt innfor dette)? Det jeg mener med dette er at jeg har orignal radio enhet/kasset(må kanskje byttes?), men det legges til sub/forsterker i tillegg til dette.. Hvor dyrt blir dette å la seg gjøre? Noe som kan nevnes er at jeg har en semi OK sub alt som jeg kjøpte hos brodern. Jeg har ikke satt noe max/minste pris på dette, men for å gi et lite bilde på det så er jeg ikke noe vanvittig kresen på lyd, men i blandt vil jeg kunne være i stand til å guffe litt opp! For flere spørsmål eller lignende... Post! /// Frank Ruben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Spilleren passer ihvertfall. Har den selv. Resten er vell smak og behag, men forsterker til sub må du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå