andersrx Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Skal nå selge felgene mine pga nye felger. gs silverblade ca 2 år gamle. 8x17 et 25 fremme 9x17 et 35 bak Helt greie, ikke skeiv, men noen skjønnhetsskader er det pga lakken er flasset av litt på bakfelgene. Et nytt dekk forran og et nytt bak. du trenger 5mm spacer enten forran eller bak for at det skal gå på, de følger ikke med. Selges for 3000,- sender ikke men bor du i møre og romsdal så kjører jeg jeg mye lastebil rundt omkring der. Se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Kjenner du noen som kjører lastebil sørover? Enten til Vik i Sogn eller Bergen?? Da er jeg meget interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersrx Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Kjenner du noen som kjører lastebil sørover? Enten til Vik i Sogn eller Bergen?? Da er jeg meget interessert. Gjør nok desverre ikke det, men det kommer en i helga å ser på dem. blir det ikke noe handel da så får jeg sjekke rundt å se om noen frakter billi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå