Planken Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Bilen er blå og har gått 162000km. Er litt rust på panseret helt nede ved høyre frontlykt. Ellers ok. Akkurat byttet bærekuler og stab.stag begge sider. 2,2l 179hk. Er ikke så jækla bilopptatt og trenger egentlig ikke denne bilen så vurdere å kvitte meg med den. Bare å gi bud
snoppleif Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 For det første vil en bedre formulert annonse sikkert skape bedre interesse. For det andre, hva skal man gi bud etter? Ingen bilder kombinert med en elendig annonse kommer du ingen vei med. Du sier du ikke er bilopptatt i det hele tatt, kan du gå god for at bilen er fulgt opp service-messig og er i god stand? Noe man ikke har interesse av bruker man heller lite tid til også, noe som ikke er et pluss i forhold til vedlikehold av en bil du nå skal selge. Kun konstruktiv kritikk fra min side.
Planken Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Skal få tatt no bilder jeg.. Jeg har byttet filter og olje ja. Vet ikke så himla mye om hva som er av utstyr og dill og dall,men skal finne ut det i dag. Jeg har omtrent ikke kjørt den selv,da kjerringa har tatt seg av den biten. Bilen er i god stand den, sett bortifra den rusta på panseret jeg har nevnt. Ser at det ligger en makan en på finn nå til 166 000...men har jo som sagt den rusta der og jeg ønsker ikke loppe noen. Hakke snøring på hva den er verdt. Men bud over 100 000 er vel en start
Planken Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Kan sende på MMS hvis du vil.får ikke lastet det opp her jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå