haybimmsen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Sann plutselig så nynner tåkelyset bake å lyse når jeg bremser, og når jeg setter bilen i reverse. Jeg ser i dasjen at varsellampa for tykelys bak lyser . I samme tid så kommer det et lite pip på den summeren som summer om en har glemt å slå av lysa på bilen. For noen uker siden så monterte jeg trådløs sentrallås og tok ut noen ledere ifra grundmodulem inni hannskerommet. Kan det ha noe med det å gjør?Monterte de selvsagt tilbake Også når jeg blinker til venstre, så blinker det veldig fort akkurat som om at ei pære var gåen, men det er det ikke.. Noen som har opplevd noe lignende? Takker på fårhånd! 1996 mod
thomaleo Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 har du led lyktene bak fortsatt? hvis ja har du check controll på bilen? kan ha noe med det å gjøre kansje, hadde problemer med det på min egen men var ikke helt samme symptomene som her da, bilen min har da IKKE check controll. blinklysrele til din feil nr 2?
haybimmsen Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Har LED lyktene ja:p men har ikke check, meina med blinklysrele 2:p har hatt litt trøbbel med blinklysreleet, men det skull vell ikke ha noe med tåkelysgreierne bak og gjør? Samt alt det andre som skjer som jeg har beskrevet? Takk!
thomaleo Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 mente det med blinklysene at de blinker så fort kansje har noe med releet å gjøre? måtte koble om noe i baklyktene på min egen bil siden jeg ikke hadde CC med tanke på baklyktene har du hatt problemet tidligere eller kom det når du kødda med sentrallåsen?
haybimmsen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 E meina den har hatt litt av den summimga, men ikke grøftelys lyser når jeg bremser og setter i reverse, skjedde to ganger Igår, litt irriterende at ting kommer på når det ikke skal:p
haybimmsen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Ingen andre som har tips? Noe plass som bruker og være årsaken til el feil på e36? Rop ut da! takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå