honkytonky88 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Har en masse RC-Bil utstyr liggende som jeg kunne ha tenkt meg å byttet i ymse E36 sedan MTech deler. Noe er nytt, og noe er lite brukt. Utstyr: clutchverktøy, - kr.70 svinghjulsnøkkel, - kr.70 fjærrep.nøkkel, - kr.50 umbrako-nøkler, - kr.150 startbenk 1:8-1:10 (U/batteri, Ubrukt, følger også med ekstra starthjul), - kr.1000 computerlader (LiPo, NimH, o.s.v, inkl. programvare og alle kabler, følger også med kontakt til husnett), - kr.1000 Fuelgun, - kr.200 FuelFlaske, - kr.100 Fuel (ca.1,2liter), - kr.200 Div. Oljer og smøregrease, - kr.80 Novarossi Tuner-Pipe til .21 (Ubrukt), - kr.500 4stk Asfaltdekk til 1:8 (Ubrukt), - kr.200 Balanseringverktøy - kr.100 Høydejusteringsverktøy - kr.100 DepotHolder med sving - kr.200 er også mere som jeg ikke husker i farten, men som følger med om alt går sammen. Deler og utstyr til Kyosho Mp7.5 etter forespørsel, Deler og utstyr til Kyosho GX.21 og .18 etter forespørsel, Kyosho Mp7.5 .21 Nitro (Brukt, nyoverhalet motor, gåen styreservo og styreledd) - kr.750 u/mottaker og sender Kyosho DRX CITROËN WRC ´08 .18 Nitro(Lite brukt, ok stand, nye dekk, motor trenger nye O-ringer) - kr.2000 inkl. mottaker og sender Tamiya VW Golf3 Vr6 Elektrisk Collectors Edition (Ubrukt, Trenger ESC, Batteri, RX & TX, styreservo) - kr.2500 Total pris bare verktøy og utstyr: kr.4000,- Total pris bare biler og RX+TX: kr.5200,- Total pris ALT rubbel og bit: kr.9000,- Dett er er bytterverdipriser, så kom med forslag i bytte. Ting jeg er ute etter i grunn er: Ruteheismekanisme elektrisk høyre framdør, Bakfanger M-Tech, Hovedlykter m/angeleyes Framfanger M-Tech Komplett handbrekksmekanikk (vaier o.s.v) Interiørdetaljer (seter, o.s.v) Kom med forslag så skal vi nok bli enig Send på PM eller e-post: sotomajor88@hotmail.com Jan-H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå