piter Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 hallo prosjekt tråd om e30n min, dette blir min første bil så håper på å få mye hjelp til bilen her inne info om den : Det er en 323 coupe med takluke 1983 mod, som det sitter 325 understell med senkeset, som skal få alt av powerflex. sitter også en m20m25 motor med chip og kvassere kam, som skal få grenrør. skal lakkeres svart matt, med gul lykte film på lyker foran. Ønsker å kjøpe: chip grenrør til m20 forsterket motor og gir fester (m20b25) coilovers til 325 powerflex til diff styling, helst mtech men kom med andre forslag m3 look vinge lakksprøyte gule lykter avstiver mellom dempertårn foran og bak bora og slissa skiver forran grenstuff klosser, eller noen bedre klosser en orginalt camber plate short shift litt bilder: her er bilen klar for hjemreise fronten på bilen baken på den: ( hva syntes dere om vingen?) motor romet donor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Grattis med første bil blir spennende å se hvordan sluttresultat blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Bare jeg som syns donorbilen såg best ut i karosseriet? Eller blir det vel et artig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 takk skal du ha, blir artig det ja donorbilen, er det rust overalt rett å slett helt jævla.. 323n er ganske bra i karosseriet det er nye kanaler, er også nye hjulbuer bak bare at de ble kun sparkla etter de ble bytta og har stått ute i 1 år ca er bare sparkel som har sprukket, så det har rusta litt. men skjønner å du syntes det ser slik ut på bildene, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 noen som selger en lakk sprøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Spørs hvor bra lakksprøyte du vil ha. Jeg betalte ca 500 for den billigste på mokonomen. Da er det overliggende kopp som er en klar fordel mot biltema sin underliggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 tenkte bare jeg skulle prøve å lakkere bildeler osv, ikke lakkert mye før,så trenger ikke være veldig bra link til den? biltema har da en med overliggende kopp de å nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 biltema's sprøyter er meget gode til den prisen! du må bare være veldig nøye med å rengjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 har tenk jeg kanskje skal prøve en slik fra biltema:) men det er kanskje lurt å legge til noen kroner til å få noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Biltema sin "proff" sprøyte er ikke så værst og bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 tror det blir å prøve den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 biltema sine sprøyter er helt overkommelige, men overliggende kopp er et must! Jeg anbefaler deg forresten å lese litt teori (søk på google) om teknikker for sprøytemaling først. Finn fram noe gammel maling eller tynner om du ikke har noe å sprøte på, og øv deg på å lakke våtest mulig uten å få renne merker.. Husk også å tørke av tuten på sprøyten med gjevne mellomrom. Jeg har litt erfaring med at det drypper og det er kjedelig på tak og andre horisontale plasser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 skal sjekke litt ja, takk for bra svar. har fått den inn i verkstedet i dag, så i morgen begynner jeg å ribber den helt, av med understell osv. tok en film av litt sladding, men fikk ikke til å legge den ut bilde av den plasert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 idag har jeg gjort en del, fått bilen på bokker å løfta ut motor. bilder sier mere en 1000 ord. skur løs mellomaxel klar til å løftes nesten ute ute!! parkert noe som mangler her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 noen som har testa, eller vet hvordan coiloversa fra TA Technix er? http://images.bimmers.no/files/fmgg0ehll9rzgj28kpf5.jpg det øverste på bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå