Eksos Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Felgkanten Eller er det klarlakk som må av på de først kanskje? Bilen ser iallefall veldig bra ut! Stiller du på 1. Mai-treffet med 745ia Dralle?
Dralle Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Naaaa... på henger? Blir tds eller dat det gitt... pest/kolera? Synes forøvrig ikke det er finest med `super-bling-bling` felgkanter alltid
Jås Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Har alt som trengs til å polere kanter,bortsett fra arbeidslyst til akkurat det... får se hva som blir igjen av tid,nå først skal e21'en få den pleien som trengst frem til sesongstart.
Eksos Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Naaaa... på henger? Blir tds eller dat det gitt... pest/kolera?Synes forøvrig ikke det er finest med `super-bling-bling` felgkanter alltid På henger hadde egentlig vert litt tøft, slik folk ser hva som foregår i området Da får du nesten litt press også, folk forventer nok å se den ferdig til neste sesong
Jås Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Ja støtter den,kom med noen prosjekt på henger så folk ser arbeidet enkelte legger ned!.. Her nyter vi det fine været,og denne bilen er perfekt til en cruisetur for å kjøpe softis...
///MoePower Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Se der, ja! Koselig å kjøre tur med slike biler.
635csi Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Nice Viktig å spise ferdig isen før man setter seg inn i en sånn skyss ja
Pedi Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Jeg ser på deg som heldig, med en flott familie og en riktig så pen bilpark. Just my .02 cent...
Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Se der, ja! Koselig å kjøre tur med slike biler. Ja denne bilen er skapt til turer... Nice Viktig å spise ferdig isen før man setter seg inn i en sånn skyss ja Hehe,ja ingen is i denne bilen... Jeg ser på deg som heldig, med en flott familie og en riktig så pen bilpark.Just my .02 cent... Takk!..
Trond.S Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Grym cruiser en sånn fin e24. Skulle gjerne hatt en jeg
Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Grym cruiser en sånn fin e24. Skulle gjerne hatt en jeg Ja dette er cruisebil! Du får jo en grom e28 som banebil etterhvert,blir jo morsomt det også tenker jeg..
Trond.S Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Ja, gleder meg til det. Men er noe med det, banebiler er ikke så artige på vei og veibiler er ikke så artige på bane Er noe egent over gamle 6'rn. Kjørte en sånn på ferie til Oldtimer GP for noen år siden. En drøm på tur den bilen, men ble stoppa over alt av politi og tollere. Vi måtte faktisk vise fram biletter som bevis for at vi hadde vært å sett Oldtimer'n! Så ikke noe egna smulgervogn
Jås Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Er sant det, greit å ha en bil til hvert formål.. Nå har ikke jeg en ren banebil, men e21`en har blitt såpass "banevennlig" at den ikke er så morsom på vei. Stiv og bråkete.. Hvorfor ble dere stoppa hele tiden da? Omtrent uansett hvor vi kommer med denne så er det folk som snur seg og kommer bort for å snakke...tydelig at dette er en bil mange husker og liker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå