ZayteX Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 ønsker å kjøpe ett sett med felger til 525ix.. så om noen har så gi lyd fra dere, har også noen 18" ere som kan byttes om ønskelig..
kes Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Hi, maybe you want to buy some wheels from me, please check here: http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/p ... ?sk=photos
pitbullblondie Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har ett sett originale felger med så og si nye helårsdekk. Selger for å få råd til nye sommerdekk. Evnt byttes! Har også et sett med felger jeg ikke vet navnet på (fulgte med ene bilen) med slitne helårsdekk. p.m hvis du kan være intr, er lite her inne for tia.
pitbullblondie Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Har et sett svarte stålfelger også, til gi-bort-pris, dvs utgiftene jeg får til å ta av dekkene som sitter på nå.
ZayteX Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=221923 Jeg tviler på at disse passer da vanlig 5-seri felger har et helg annet impress en Ix'n..
Julian Sommer Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 joda de skal passe, event spacer framme. Må rette litt på deg der. 525ix har innpress på 54mm. Jeg vet om de som bruker felger med innpress på 35mm på disse, og dette ser jo veldig bra ut. Blir som å kjøre med 20mm spacere på felger med originalt innpress. Men det du forklarer her blir feil veg. Spacer han ut disse hjulene vil de bli stikkende enda lenger ut, og uten at jeg vet innpresset på felgene i annonsen, så stikker de nok mer enn langt nok ut fra før (med mindre de har innpress/ET på 70. Personlig kjøper jeg helst felger med litt for lite innpress, for å slippe å space dem ut (dette kommer an på bredden på felgen). Alt blir så mye bedre når hjulene ikke sitter en halvmeter innenfor hjulbuen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå