Gå til innhold

Tips til hvordan få belyst blinklysene foran e36 (US Style)


Anbefalte innlegg

Har sett litt på nettet men finner ikke helt det jeg var ute etter.

Hvordan går dere frem for å få markeringslys av de hjørneblinklysene deres? Ser mange som har gjort det, så det er sikkert flere erfaringer rundt dette?

Ser for meg å bore et hull å klemme i en ekstra pære som er koblet til parklysene sin krets.

Eller er det enklere alternativer på dette? Tror det hadde gjort mye om jeg lyste opp de blinklysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver er en måte å gjøre det på ja. Kjøp sokkeler til parkpærer, borr passende hull, klem inn og kobl på.

Du får kjøpt nye sokkeler til blinklyspærene som er til pærer med 2 glødetråder, der ene fungerer som markeringslys. Dette er antagelig fra us modell e36. Delenummer finner på på realoem f.eks.

Og det siste alternativet: GS mener jeg på selger blinklys som har markeringslys funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt nye sideblinklys så å kjøpe nye en gang til blir unødvendig bruk av penger som skal brukes på andre mods:)

Men nye pæresokkeler kan jo være en ide, selges det oransje eller krommede oransje 2-tråds pærer? Det kan jeg ikke huske å ha sett, ikke at jeg noen gang har hatt bruk for det heller men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får oransje, men ikke hverdagskost fikk jeg erfare da jeg skulle handle til en GMC Vandura. Fikk riktignok tak i hos et verksted som er forhandler av amerikanske biler. Men noe stort problem skal det ikke være å få tak i.

Hva krommede angår så aner jeg ikke. Vet man får kromma normale blinkpærer, så det er vel kanskje ikke helt utenkelig. En liten titt på ebay kan kanskje gi svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...