Christer Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Noen som har ett koblings skjema på hvordan koble opp ews i e36 uten ews ? Motoren er en 3.2 m3. Setter pris på svar :€ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg har liggende en plass, men fant det ikke akkorat nå, har også en klynge liggende sammenkobblet med nøkkel,ringantenne,transponder og ews boks, derfra er det bare pluss,jord + ews som skal kobbles til ecu. Byttet ut hele den klyngen her mot en ews emulator før jeg solgte bilen kan lete litt mere ikveld om jeg finner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Hadde vært gull det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Dette er minimal oppkobbling som trengs for å få motorn til å gå vær obs på at du kansje må bruke andre pinner på motorstyring hvis du venter litt så skal jeg sjekke det opp med autodata Jeg hentet strøm og jord også fra motorstyring, men dette er egentlig valgfritt hvor du velger å hente det. EDIT: GN skal til motorstyring pin 66 på mss50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Tusen takk, litt kobling i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Dette er minimal oppkobbling som trengs for å få motorn til å gå vær obs på at du kansje må bruke andre pinner på motorstyring hvis du venter litt så skal jeg sjekke det opp med autodata Jeg hentet strøm og jord også fra motorstyring, men dette er egentlig valgfritt hvor du velger å hente det. EDIT: GN skal til motorstyring pin 66 på mss50 Vil dette si att hvis jeg sender ut ISN med emulatoren på GN, altså pin 4 på EWS modulen skal jeg få start? Har kortslutta 1 og 3 og prøver å sende ISN med K-Line utgangen på emulatoren på GN men får kun start i 1 sekund også stopper den, så EWS kødder fortsatt til. Er MSS50 boksen min ødelagt? Hva trenger ISN? Jeg fikk lest av en ISN når jeg koblet K-Line OBD2 til en av ledningene inn på Main EWS module. Denne lagret jeg også fjernet jeg loddinga som er Jumper 1. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå