_mrB_ Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Vurderer og selge eller bytte mine nyinnkjøpte felger. Schmidt TH, 2-delte felger med Radinox kanter (herdet) Tåler skikkelig hjuling. Med høyglanspollerte alu felger. 100% strøken.. Huske ikke merke og dim på dekka asap. Skulle på en Volkswagen Vento, men vil heller ha 15'' eller 16'' Da 17'' blir litt DONK på en så liten bil 14.000,- Bud eller bytteforslag. Byttes gjerne i andre 4x100 felger. Helst skrudde. VURDERES bare solgt. Har ikke kjørt en meter med de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hei du! Svært interessert i disse ! Hvor holder du til? Og hvilket innpress er det på disse? Lurer på hvordan de vil passe på min e30 Mulig jeg bytter ytterring bak (hvis det går?) for å få de bredere... Men sykt rå ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Er et32. Er det for høyt så er det egentlig bare og space da. Men jeg har prøvd en felg på e30'n min mens den var i lufta, var god klaring med demper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Har ikke fått prøvd felga på en e30 enda, men her er dagens bilder av Ventoen min. Bare og komme med ett bud! http://www.bilforumet.no/andre_forum/pr ... ndy-5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Interessant! Men er litt for stiv pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Interessant! Men er litt for stiv pris.. Bare og komme med et fornuftig bud på PM det Men skambud trengs ikke da de ikke MÅ selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Liten bump til. Bare og komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå