Alsmarken Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Hei. Under frontfangeren min har jeg 2 plastik "bokser". Der b.la temp sensoren sitter, det er en på hver side. Det er en mtech fanger til e39. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse nye? Mine er ødelagt... Mvh Ole
Alsmarken Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 EDIT: jeg finner det verken på gs eller koed sine sider:/
m-mann Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Ring eller stikk innom gs og spør. De er ødelagt med meg også, og jeg fant heller ikke noe på sidene deres, men de har det. Var foresten en veldig stiv pris for litt plastikk, så jeg vurderer og ta en telefon et par andre plasser og høre om det er noen som har noen billigere!
Alsmarken Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 ja, får stikke innom en dag:) Hvor mye skulle de ha da?
m-mann Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Husker ikke helt, men tror det var rundt 1000 kroner. Men er det foresten det holderen til tempsensor og det lille dekselet på motsatt side du mener? Eller er det hele dekselet som går litt opp i hjulbuen og under framfangeren på hver side? Det var i allefall det jeg tenkte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå