Kobar Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 95 mod 520i e34. Kjølevann forsvinner og det blir bløtt på gulv på passasjersiden. Hva pleier å ryke å hva bør jeg gjøre? Dersom jeg må ut med dashbord så selger jeg bilen som rep-objekt!
hao Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Du har antagelig lekkasje i varmapparatregisteret. For å ordne dette må du ut med midtkonsoll og diverse under dashbord ja. Litt plunder er det men tar deg kanskje 2 timer.
Simpel Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Kan jo ikke si sikkert, men hull i varmeregisteret er vel et hett tips... Det er kjølevann m glykolsmak på gulvet? Du må demontere dashbordet for å få byttet varmeregisteret.
Kobar Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Ja det er nok kjølevæske som kommer inn i bilen.. Tror faktisk jeg ønsker å selge som rep.objekt da! Hva kan man få for en -95mod 520iat med 270.000 garanterte km? Beskrivelse: Technoviolett fin for bulker men litt riper, rust under tanklokk og i bunn av alle dører. Står uten skilt og må på eu-kontroll. Av utstyr er der bl.a et flott hvitt sportsinteriør i skinn med varme, el.vinduer foran, rullegardiner i sidevinduer bak, cruisekontroll, ryggesensor, ac, 18" felger, hengerfeste, tåkelys. Alt fungerer teknisk veldig bra, den føles bra å kjøre men jeg ser ikke syn på å begynne å plukke av dashbord. Jeg gjorde det på en E30 engang, og det ønsker jeg ikke å gjenta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå