B3KK15 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Hei, Må nå bytte eksosanlegg på min kjære Bmw og gikk da til svenske mekonomen og bestilte alt nytt fra katt og bak Bestilte også med ett sånt monteringssett da det meste av det troligvis er ubrukelig nå. Men når jeg ser på internettsiden deres har de en "ETK" der som i stortsett mangler (av det jeg kan se) det meste av oppheng, spesielt til bakre eksospotte, Noen som har erfaring med dette og kan si om jeg må dra av en haste bestilling til GS eller om det bare er dårlig bilde fra deres side? Takker for evt. svar
camxer Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Min E34 var en 92 mod med originalt eksos som ble byttet 17 år senere til rustfritt simons eksos fra katt og bak og da var det kun gummienoppheng og metallringene til katten som måtte byttes. Festene var fortsatt i orden de, men jeg kan selvfølgelig ikke si at det er likt hos deg. Jekk opp bilen/kjør på ramper og sjekk? Om du skal bytte eksosen selv, så må den uansett opp på ramper eller noe. Kan kanskje si ifra at dette er en drittjobb med tanke på lite plass og alle bolter må så å si kuttes. Er sikkert mye mer behagelig med løftebukk eller noen høye støttebukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå