jojr Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg har en orginal radio/cd spiller med orginal forsterker, sub og cdveksler det er ettermontert et nokia handsfree sett av den gamle typen som antageligvis skal demper lyden da det ringer. har ikke prævet da jeg ikke har telefon som passer. Problemet mitt er følgende, jeg setter på radio/cd å det er lyd i ca et minutt så blir den borte, da men lyden kommer tilbake om man skrur av og på radio. så forsvinner lyden igjen. Radio/cd virker ellers på alle fuksjoner volumknappen virker også når lyden er borte. Noen som har vært borti lignende? Løsning: Etter bytte av radio og test av diverse, fant jeg en orginal forsterker på hugger`n å byttet den. Så da var det forsterkeren som kuttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Høres nesten ut som Dårlig Kontakt et eller anne sted, i jording kanskje... ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 ja det må sjekkes, men intervallene fra du slår på til høytalerene kobler ut er så å si like i tid. å da ville den kanskje skrudd seg av og på mens man kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Når jeg setter på eller skrur på tenningen, så går da radio/cd på, hører lyd i 40 sek. så blir lyden borte men radio og alt er forsatt på, man kan skifte kanal og justere volum så alt er som vanlig borsett fra at lyden er koblet ut. skrur jeg av og på eller skrur av og på tenningen, eller tar ut ig inn sikringen. så kommer lyden tilbake men kun da i intervaller på 40 sekunder hver gang den blir slått på. Dette er nøyaktig den samme tiden/intervall som Follow me home funksjonen funksjonen har. Kan det vare noen sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5-78 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Har vært borti det samme på min X5. Det du gjør er å koble fra batteri i 30 min(da resetter du og sletter div. feilkoder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har prøvd det ogsåx uten at det endret noe dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Løsning: Etter bytte av radio og test av diverse, fant jeg en orginal forsterker på hugger`n å byttet den. Så da var det forsterkeren som kuttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå