BredeB Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hallo, har kjøpt en 91'mod 320, den går veldig ujevnt på tomgang og når jeg gir gass så går turtallet veldig sakte opp, når jeg slipper gassen går den veldig sakte ned igjen, den henger igjen noen ganger å. Det er ikke noe med gasswieren har prøvd og ruse den fra motor rommet å. Noen som veit hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ingen som veit hva det kan være forno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Falsk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Kanskje det, har tenkt på det, men veit ikke helt hvor den skal få den fra, sjekke alt av vakium slanger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 kan være kamsensor, symptomene stemmer mer eller mindre. tror jeg har en liggende hvis det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Okei;) Har tenkt litt på det å, men har aldri vært borti det før så har liksom ikke visst åssen bilen blir om den er defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 den er nok ikke defekt, kan være dårlig kontakt eller at den er delvis defekt. ved defekt kamsensor ville nok bilen slått seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Åja Er det en måte og finne ut det på? Bortsett fra og prøve en annen? Må man ta av topp/toppdeksel osv for og finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 nei, denne skal være tilgang til fra utsiden av motor, på luftinntaksiden tror jeg. litt nedi der. tar vel ca 5min å bytte hvis du har en venn som kan låne deg en. søk etter DIY cam positioning sensor e36 eller DIY kamsensor e36, så får du sikkert opp noen bilder og guides. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 aha Får prøve på det da, hvor mye koster det for en ny sensor? det er vel noe di har på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 de har de på GS ja, for mellom 1-2 tusen. Har kamsensor til e36 320 liggende hvis det er av interesse. Send meg et PM i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Kan det være noe annet enn Kamsensor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå