BredeB Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 I bilen min er det ett svart og rødt skinn interiør, har pratet med noen og di mener at det er ganske sjeldent noen her som veit om det stemmer og hvor mye det kan være verdt sånn ca? Kan legge ut bilder, må bare få lagt dem over på pcn først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 sikkert individual-interiør. vill ikke påstå dette er verdt noe mere, snarere tvert imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 har jo lagt et svart og rødt skinn interiør ute her for salg lenge nå, sist jeg så lå det ute til 3000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Okei, hvor ligger det til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 viewtopic.php?f=14&t=214380&hilit=e36+interi%C3%B8r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 ville tro dette er verdt mindre enn vanlig beige eller svart skinn.. Hvis det er likt til det i den tråden så ser det ut som det er vanskelig å bli kvitt.. Grusomt stygt var det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 hehe, syns nå ikke det ser så ille ut jeg da Syns det passer bra til bilen Er hvertfall penere enn helt rødt skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå