Gå til innhold

318 Touring 1997.mod 17.000

Wicked
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil sjekke om det er noen interesse for min 318 Touring. Bilen har rullet 320.000 men bilen bærer ikke noe preg av det. Har hatt den oppe på bukk og sett under og det er null rust i kanaler og lignende. Overflate rust er det noe av, men har en rustfri førerdør med fungerende vindusheis. (den som står på nå er gåen) og en bakluke som er rustfri. Det som gjenstår da er litt på passasjer dør, ved enden av bakdøra og litt smått på grillen .. Det er ikke mye og ingenting er gjennomtrengende.

Det kan følge med lakk, klarlakk og tinner for lakksprøyte med på salget. Ordinærpris: 3200,-

Motor og girkasse er veldig god, tikker bittelitt, men ett olje skift så skal den være fin igjen, og går akkurat som den skal. Det blir montert ny starter før salg hvis ønskelig

Det står Coilovers på bilen nå men er ikke godkjent med det, og har heller ikke Tuv papirer på det da forrige eier ikke tok vare på det.

Det er byttet til sota baklykter etter bildet er tatt.

Det er også montert svarte nyrer.

Interiør så er det svart stoff seter, (sportsstoler) med midtarmlene i svart skinn.

Det er Klimaanlegg i bilen og ASC(antispinn) orginalt.

Det som jeg vet er galt er: Begge fremre foringer i bærearm bak(2 nye foringer ligger i bilen, er bare og bytte), kan byttes men da økes prisen litt! :)

Det følger med ett sett sommerdekk med 2 ny bakdekk, og 2 nye fordekk 18x8,5 med 215x35x18 og 18x9,5 255x35x18.

Følger også med piggfrie vinterdekk på orginale bmw 16" felg!

Bilen selges for 17.000 med lakk diverse.

Helst ikke skriv her på bimmers, kontakt meg helst på TLF, eller mail: 936 00 684 / Simenelias@gmail.com

Byttet til oneblock lykter, disse er ikke lenger på.

ns9tuwvoa5rk68wmyntf.jpg

Med oneblock lykter.

rfc9f43siaq5mzar317q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...