Vegardb17 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Kom over disse etter en stund leting etter 17x10 RS felger som jeg skal ha på min E34. 17x10, vil tru 17x10 og ET 15 vil være ganske perfekt på en E34 med en liten spacer kanskje. Men er det noen som har slike? bilder? hvordan er kvaliteten på disse, er de 8-kanta etter en liten tur på disse geitestiene i dette landet? http://esmwheels.com/access/wheels-002r ... h=21_34_63
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har kjøpt slike til E30`n.. Han har kjørt litt med de her ute, hvor veiene ikke er noe og skryte av.. Har ikke fått prøvd de selv enda, men her er noen bilder av de på bilen til en kompis:
Vegardb17 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Åja, konge! Flott bil btw Bestilte de fra da? direkte fra hjemmesida deres? Hva ble prisen på?
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Han som eier den bilen der kjøpte de vel via ebay, men den linka jo til hjemmesiden, så blir vel det samme.. Lurer på om prisen ble i overkant av 12.000,- ferdig levert hjemme, men da uten dekk så klart.. Kun hjul.! "Haken" med det der er at de som sender kun sender til Gardermoen.. Så bruker den Norske avdelingen av fraktselskapet som blir brukt og ta for fortolling, og sending videre.. Så det ble meget dyr frakt. SIkkert andre måter det der kan gjøres på for en billigere penge
Vegardb17 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Så mye? Regna ut at prisen for 2stk 10x17 + 2stk 8,5x17 = 7 685 inkl 25% moms. sjekka med Jetcarrier sjøfrakt. (bare sjekka, aldri brukt jetcarrier før, men har hørt mye bra om de) Med sjøfrakt 4stk 10kg tunge pakker på 45x45x45cm (noe som jeg tipper) ble det på 495kr (eller er det dollar)?. Er jo etter min mening helt overkommelig. http://www.jetcarrier.com Tar jo selvsagt litt tid med sjøfrakt. Men med flyfrakt ble det omtrent det dobbelte.
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Når jeg sendte mail til de første gangen, så var det så vidt jeg fikk svar. Men, så sendte jeg igjen senere, og da kom det at de brukte xxxxxx (husker ikke hva firma het), som er internasjonalt. Da sendte de KUN til den internasjonale flyplassen i Norge, som da er Gardermoen. Derifra måtte jeg fikse frakt selv. Videre tok jeg kontakt med samme firma i Norge, og fikk et prisoverslag der. De skulle ha gebyr på det ene og det andre, samt veldig dyr frakt med fly fra Gardermoen til Kristiansund. Dette gjorde at jeg slo fra meg hele greia, siden det da var blitt såpass dyrt at jeg heller kunne kjøpe meg et sett brukte 3-delte hjul i stedet, noe jeg gjorde. Han kompisen min som kjøpte hjula undersøkte ikke frakt osv, han trykte bare kjøp nå.. Så da måtte han betale alt det som de sa til meg, og prisen ble til slutt ganske stiv. Mulig du kan få de til og bruke noe annet, men kontakten jeg hadde med de på mail var rett og slett utrolig dårlig, og det virka ikke som om de gadd og sende i det hele tatt..
Vegardb17 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 På jetcarrier får du en egen bruker med en egen spesiell amerikansk adresse som du fyller inn når du bestiller fra siden, da vil jetcarrier "kjøpe varen" legge til frakten og sende meg en faktura, slik jeg forsto det på instruks videoen deres. Men de vil vel kanskje legge på frakten fra f.eks. esm wheels til jetcarrier i usa + båtturen over og deretter fra havna i norge hjem til møre og romsdal Kan fort bli litt men regner med det blir mye mindre enn 12.000. Skal ringe/maile jetcarrier og høre hvordan det helt fungerer.
Jørgen Lie Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Ja, det er jo en mulighet.. Tenkte på den der jeg også, men gadd ikke styre mere med det.. Få høre hvordan det går om det blir noe av det da
shortx Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Ja, det er jo en mulighet.. Tenkte på den der jeg også, men gadd ikke styre mere med det..Få høre hvordan det går om det blir noe av det da Jeg har kjøpt de skal prøvemontere på bilen i kveld Kan ikke klage på service fra de gutta der (litt mye gebyr med fly frakten)
Vegardb17 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Da har jeg også bestilt ESM 002R. Kjøpte de sølv 17" 8,5 + 10 ET 15. Brukte jetcarrier flyfrakt, meget spent på prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå