Kristiankiss Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 I min 02 mod E39 toruing har eg ein slik webasto tilleggsvarmer som starter når det er mindre enn 5 grader celsius ute. Eg har og ein Caravelle med Eberspacher med samme funksjon, og på denne har eg tatt vekk tempføler og strekt ledninger inn i cocpit og montert ein bryter. Det betyr at eg kan kjøre denne når eg vil. Hvordan er dette på min E39? Hadde vært fint å få montert ein slik bryter slik at eg kan kjøre den når eg vil, og evt ikkje starte den ved småturer. Nedsoting av brennkammer osv er jo et problem som oppstår ved småkjøring. Noen som har gjort dette på webasto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 på pappas v70 er det også dieselvarmer som starter under 5grader,for og hjelpe å få varme på motor. Denne fikk han Volvo til å programere på verksted,slik at den ikke gjør dette lenger. men vet ikke om BMW kan gjøre dette, men kan være verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå