Fiddy Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Heisann, eg har kjøpt en ombygd E36 325coupe og motoren fusker å puttrer å går ikke slik den skal, eksosen ble rød glødende så eg tømte katalysatoren for innmat. Det ble litt bedre men fusker ennå. bilen puttrer veldig og hoster, og får ikke altid gitt noe særlig gass. etter tenner litt gjør den å i blandt. lamda er ledningen kuttet på, har det noen så stor betydning som symtomene? 6er lyden kommer bare frem av og til så har fundert på om at kanskje den ikke tenner på alle 6? på forhånd takk for hjelpen!
Fiddy Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Tror eg har funnet synderen Coil eller tennplugg nr.4 skjer det ingen forskjell på når eg trekker ut ledningen på coilen, men fantastisk Simens el.nett så kanskje bare bytte hele maskinen etterhvert
OrjanBmw Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 har noen coiler liggende coiler hvis du trenger, holder til i bergen
Fiddy Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 har noen coiler liggende coiler hvis du trenger, holder til i bergen Simens coiler eller Bosch coiler? bytter plugger først å ser om det kommer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå