Appelgren Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Stoffinteriør selges, i bra stand, noe småtterimerker på førerstol'n. Forstolene, og fire dørtrekk uten lister, baksetet er ikke ennå til salgs, må skaffe baksete i skinn først. Har også noen lister jeg fikk med til midtkonsoll, "svart", ikke peiling på hva fargen kalles. Må hentes Sarpsborg/Fredrikstad. GI BUD, MÅ BORT!
Appelgren Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Tenker du på de som sitter på dørtrekka? det blir med til han som kjøper trekka foreløpig. Men om ingen vil ha det, kan du få det, så kaster jeg trekka.
Appelgren Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 pris på intreør listene komplett? Tenkte du på alt av lister foran og bak? Skal sjekke etter skllen lm jeg har alle lister isåfall!
Appelgren Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Har tatt bilde av listene. De er "svarte"/blå, den ene store plata ved girspaken.ser ut til å h en liten sprekk. Ser ut som det er limt der. Ellers er de bra. 1000kr ink frakt for listene. Kom med bud på stolene og dørtrekka, de må bort før helga!
RoboX Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Trenger dørtrekk (alle 4), hvis de ser bra ut og henger sammen, pluss forseter. Pris på det?
Appelgren Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 De ser bra ut ja, dørtrekka var flotte når jeg tok de ut. Som du ser på bilder er det småtterimerker på førerstolen da. Og den plastikkgreia mangler ett lite stykke. Uten lister på dørtrekka! 1700kr ?
Appelgren Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Førerstol vekk, passasjerstol, dørtrekk og lister igjen. Kom med bud!
Appelgren Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 400 for passasjersete 500 for lister (mangler den lille over cdspiller) 400 for alle dørtrekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå