Gå til innhold

tenker å kjøpe ny bil og felger til den.. Trenger litt hjelp

knag
 Share

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så tenker jeg å kjøpe meg en BMW nå snart.

Det blir nok mest sannsynlig en 2005/2006 116 eller 118D.

iom at lommeboken ikke strekker fullt ut så kan jeg ikke få kjøpt meg en med m pakken eller noe veldig fancy da jeg har en øvre grense på 185000,- og vil ikke ha en som har gått altfor langt.

Det jeg da lurer på er om jeg ska få tak i noen nice felger så jeg ihvertfall får den til å se litt mer nice ut :)

Har sett endel på BBS sine felger og må si jeg har en liten forelskelse for BBS CH felgene..

Jeg er såpass nybegynner når det gjelder bil så jeg har ikke peiling på om det i det hele tatt er mulig å få disse til å passe på denne bilen og derfor spør jeg dere som sikkert har endel mye mer peiling enn meg på dette området. Kanskje hvilke dimensjoner og sånt jeg skal se etter? Jeg vil ha 17" eller 18" tror jeg. Kanskje tips om andre felger? Så lurte jeg og på om noen vet hvor mye det eventuelt ville kostet hvis jeg skal skifte fra vanlige frontlys på bilen til xenon(angeleyes) ? greit å vite før jeg kjøper bil og om jeg bør kjøpe med xenon fra starten av. Dette ble en lang tekst, men jeg takker for alle svar :)

Ser jeg kanskje har lagt det i feil tråd, kanskje noen kan føre det over til teknisk? Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...