Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å plukke min litt ned igår, var vist bare det ene festet som hadde skader, men det føltes ille nok ut.

cf6wql8037toz6pf6zo6.jpg

Skrevet

Åja:) eg fikset min for 2 uker siden :) men hos meg var alle festene ødelagdt :o

legger ut bilder hvordan det så ut og hvordan det ble :)

symv8pei6xqj2ziljhot.jpg

yhuo0oidvk6knyv90ahw.jpg

96vtjfe1s8jlz48w3a8e.jpg

ermk8eyu7rsj0jcn6rmr.jpg

Skrevet
Det så veldig bra ut :) måtte du sveise noe fra oversiden ?

nei ble ikke svist på oppsiden.. da sveiseren mente det ikke var nødvendig i det hele tatt:)

han mente han sveiste det så seterkt at det gikk igjenom til andre siden eller noe..

Skrevet

Ok, men den pinbolten min er ganske slakk slik at den kan beveges ganske mye, så lurer på å kutte et hull for å få sveist den litt fastere lengte opp også, slik at den i verste fall ikke begynner å gå rundt når jeg skal skru den opp igjen.

Skrevet
Ok, men den pinbolten min er ganske slakk slik at den kan beveges ganske mye, så lurer på å kutte et hull for å få sveist den litt fastere lengte opp også, slik at den i verste fall ikke begynner å gå rundt når jeg skal skru den opp igjen.

ja min hardde jo revet hele den "mutter" tingen ut så vi måtte sveise den fast på nyy igjen og det klarte vi underifra :) men sikkert like greit og kutte opp ja :)

Skrevet

Da var bensintanken og alt tatt ned på min, tror fortsatt jeg vil velge å få det sveis fra oversiden også, noen som har bilder fra hull skjært under baksetet for å sveise ?

6dizqj9slj053u53xadb.jpg

ul7lkfqgvziixupl551a.jpg

6w6odu43zeucne1em7ol.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...