bmw-520i Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 har byttet det som er av kjøling på motor men nåla vil ikke til midten. viskosekobling vannpumpe termostat varmeregister og pakninger. vannventil radiatorslanger kjøleveske er ikke hvit røyk i eksos ikke vann i oljen ikke olje i kjølevannet
bmw-520i Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 får forsatt ikke tempen til midten? kan det være temp føler som tuller?
bmw-520i Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 har bytta vannventil viskosekobling vannpumpe kjøleveske og termostat og forsatt vil ikke tempen til midten ?
Margarus Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 er ett herk og lufte disse av og til. ett godt tips er og stå i en så bratt oppover bakke som mulig. mens du har avkappet colaflaske stappet nedi ekspansjons tank. så du fyller vann oppi regelmessig mens motoren går på tomgang. da pleier det å gå greit og få presst ut all luft. har holt på slik som deg mange ganger så vet godt hvordan det er.
bmw-520i Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 klarer ikke og få ut luften som er igjen. motoren koker ikke men kan ligger mellom midten og neste strek av og til. eller så ligger den rett over midten hva skal jeg gjøre nå? har byttet alt som har med kjøling og gjør.
Margarus Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 stå i opp over bakke og start opp med kald motor og hage slange me litt trykk på som du holder nedi ekspasjons tank til motor blir varm. er mye søl og vann men mine biler som har slitt me luft har dette funka på. om det er bra for vannpumpe \ motor har jeg ingen formening om men det funker og få jobba ut lufta me litt trykk
bmw-520i Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 nåla kommer ikke lengre ned en dette den var på midten en liten stund men gikk rett over etter en liten stund.
LarsBMW Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Min E39 528iA var sånn. Alt bytta, men kokte og ble varm. Fikk ikke lufta ut ordentlig. Jeg hadde liten sprekk i blokka.
Margarus Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 hive på en flaske "motorblokk tett" på boks? omega \ biltema \ bilrekvisita har det
bmw-520i Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 kan det være defekt topp pakning? er trykk i slangene selv om bilen har stått 8 timer uten og vert ibruk
LarsBMW Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Forsøkt ny temp. sensor for instrumentet da? Veldig lite info i første innlegg. Hva er problemet med motoren din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå