ronny.a Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 hei. har kjøpt meg en e34 touring som lyden suger i.noen forslag til elementer som passer i taket bak og alle andre steder? regner ikke med det er montert forsterker på dette fra fabrikk. noen som vet hvor delefilteret sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 er vel sikkert ikkje separat delefilter viss høgtalerene er originale. Er antagligt ein kondensator på diskanten framme. Bak er det vel koaksialhøgtaler. Prisklassepå høgtalerene? Skal du ha forsterker? Kva slags spiller har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 nei det sitter no greier bak som peker fremover baki. fremme er det jo bass nede ved pedaler mellomotone i dash og diskanter i a stolpene. hadde ikke tenkt og ha amp på de.gidder ikke strekke kabler over alt.har en ny pioneer spiller. kommer til og sette inn en liten subb og bruke spiller til og ta seg av resten.er ferdig med bilen full av skrot.det hadde jeg når jeg kjørt golf.... pris.tja si det.trenger ikke ta alt på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 ville fått tak i et 13cm (5,25") focal eller infinity frontsett, og ha tilsvarende coax baki (hvis du vil ha noe baki, selvom dette egentlig kun ødelegger lydbildet). Dette er meget gode merker, som lever høyttalere med høy følsomhet. Dette gjør at de spiller høyt og pent ved bruk av spiller uten ekstern effektforsterker. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 hei.ja det var jo det.er vel de jeg har tenkt litt på egentlig.men hjalp og få inn en subb så slepper de som sitter der og kjøre mye bass.da bruker jeg heller pengene på noe annet artig til bilen foreløpig. men takk skal du ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå