Gå til innhold

Høyt turtall og koker med en gang nesten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 318i m40b18.

den starter og går, men den ligger på ca 2000rpm når den står å går på tomgang også er det akkurat som om ikke motoren ikke har "tatt" vannet inn i motoren. Eller det står att vannet koker og det gjør det, men det virker ikke som om det er noe vann i motoren??

Skrevet

Hvis det bobler å koker(ser ut som) før bilen er skikkelig varm er det garantert topp/pakning som er gåen.

Er du usikker på om den i virkeligheten koker/bobler pga. varme så følger du rådene ovenfor.

Skrevet

høyt turtall var falsk luft og att en kontakt som hadde hoppet av og det med vannet var at motoren ikke hadde tatt til seg noe vann :)

Skrevet

Jeg har nesten samme problem. Hovedslangen til toppen av radiatoren hadde hoppet av og bilen ble fort varm men ingen varmluft in i bilen. Så koblet jeg på slangen og fylte i beholderen men det samme skjer. bilen blir varm fort. Er det en måte å sikre at jeg fyller på riktig eller har jeg gjort alt riktig men noe annet er galt?? Trenger Hjelp FORT.

Håper noen kan hjelpe meg. Trenger sårt bilen.

Skrevet
Jeg har nesten samme problem. Hovedslangen til toppen av radiatoren hadde hoppet av og bilen ble fort varm men ingen varmluft in i bilen. Så koblet jeg på slangen og fylte i beholderen men det samme skjer. bilen blir varm fort. Er det en måte å sikre at jeg fyller på riktig eller har jeg gjort alt riktig men noe annet er galt?? Trenger Hjelp FORT.

Håper noen kan hjelpe meg. Trenger sårt bilen.

Luft,luft,luft.

viewtopic.php?f=1&t=105814&hilit=lufting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...