Hopen Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei! Tenkte jeg skule slipe ned panser og grill til m5'n, men mangler utstyr. Tenkte da å kjøpe dette siden jeg sikkert får bruk for det senere. Noen som vet hva hvor jeg får kjøpt slikt, og hva jeg evt bør ha? Helst på nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 slipe ned til bart stål? Da kjøper du i såfall negerkuser på biltema. Grovrengjører heter det vel. Den putter du på drillen din, som ikke er batteridrill. Også er det bare å begynne;) Tar deg et par tre timer. Skal du matte det ned, kan du kjøpe deg noen slipesvamper hos thorshov eller bilxtra eller noe. Ville vært lettere å gi deg råd, om du utdyper deg litt mer om hva du tror du trenger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Swedol, Jula, Biltema.. jeg foretrekkere å bruke kvalitetsvarer fra førstnevnte, men du kan alltids bruke produkter fra biltema også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Skal slipe ned et panser å grillramme som skal lakkeres i annen farge. Vet ikke hvor mye det er nødvendig å slipe ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Bør vel slipe en del! Men å slipe ned alt sammen til metallet er nok ikke nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 er det rustfritt og sparkelfritt, så behøver du bare å matte ned med 600 papir. Dette kun for at nye lakken skal bite. Er det rust osv, så ville jeg gått ned til bart stål der det gjelder, for så å ha på epoxy eller noe som er 100% tett. Deretter sparkel, grunning, lakk. PM om du lurer på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå