Gå til innhold

Kjenner du denne M3'en?

Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var å såg på denne for en mnd tid siden, da var den annonsert 10,000,- lavere.

Jeg ble ikke imponert over bilen, den kjentes sliten ut. Lakken er heller ikke så bra som den fremstår på bildene.

Etter jeg prøvde den tok jeg kontakt med firma som hadde skrudd på bilen, fikk da bekreftet min mistanke om div som måtte byttes. Dette var selger klar over, men sa ikke noe om det til meg. Synes ikke bilen er verdt den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding! (har også sendt deg en PM..)

Så da ble det ikke noe handel meg deg går jeg utifra siden den fortsatt ligger ute =)

EDIT: forresten underlig at det er ting som må byttes. Har spurt selger om det er ting jeg bør vite og da har jeg ikke fått den informasjonen. Når det er bil til 400k er det SVÆRT viktig at selger beskriver og forteller etter beste evne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ble ikke handel med meg, han var ikke villig til å gå ned på pris, og det var visst flere andre som var interessert som skulle se på bilen etter meg.

Han sa ikke noe til meg heller før jeg konfronterte han med de feilene jeg fikk vite om, da kom det bare noen dårlige unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa ikke noe til meg heller før jeg konfronterte han med de feilene jeg fikk vite om, da kom det bare noen dårlige unnskyldninger.

Det finnes flere biler, så slike selgere ville jeg, slik som du har gjort holde meg unna.

Hvike flere feil vet han om som ikke kommer frem før EU eller en tids bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere biler, så slike selgere ville jeg, slik som du har gjort holde meg unna.

Hvike flere feil vet han om som ikke kommer frem før EU eller en tids bruk.

Er et poeng dette ja... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...