Elliott Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Har 4 stykker 15'' BMW felger produsert av BBS. Felgene er ferdig sandblåst nå å kan leveres ferdig lakkert i valgfri farge (tettfarge, metallic, blank klarlakk, matt klarlakk osv alt er mulig). Runde og fine, leveres i strøken tilstand. Kan sende Usikker på innpress, men har tatt bilde av senteret, er sikkert noen som kan svare på det, men perfekt på e30. Bud over 2000kr, høyeste bud etter påske får dem Med forbehold at jeg trekker salget vist jeg ikke er fornøyd med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Eksempel på lakkering, hær er ett par 20'' lakket i Frozen gray med matt klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius321 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Mye kostet det å lakke de 20" felgene? Ganske rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Mye kostet det å lakke de 20" felgene? Ganske rå! Nei det husker jeg ikke i farta desværre, men ganske gromt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Påskebump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Bytte i no e30 deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Bytte i no e30 deler? hmmm har du noe lurt på lur da? Kommer ikke på i farta noe jeg trenger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Startec lykter blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Startec lykter blant annet. Har en 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m.b. Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hei, kan du ringe meg på tlf. 41235246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Hei, kan du ringe meg på tlf. 41235246 Var ikke noe svar å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Bump, ingen som vill ha flotte felger til sin E30? Da får jeg ha dem på Fiat'en til fruen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Jeg byr 2500,- Har du mulighet for levering i Mo i Rana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Jeg byr 2500,- Har du mulighet for levering i Mo i Rana? Ja levering på mo kan fikses, er på helgeland nå men ska nedover igjen til 1 mai iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 høyeste bud innen tirsdag ettermiddag får dem i valgfri farge osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå