Alsmarken Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei:) Her om dagen så begynte plutselig ABS og ACS(?) lampa og lyse i bilen. Så kjørte jeg vidre, og da bare plutselig så forsvant de igjen. Og slik holder det på nå, lyser og slukner. Ikke nok med de, men i dag så kjørte jeg i 80km/h og da gikk speedometeret ned til 20km/h, og rett opp igjen. Det har bare skjedd engang. Har lest litt på forumet her, og at de muligens kan være venstre bak abs sensroren som er gåen? Mvh Ole:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Eksakt samme problem her, men har ikke fått rota meg bort til verksted for diagnose. Har også lest mye om venstre bak abs sensor... men vet ikke mer enn det. Vi får holde hverandre oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 hehe, veldig irriterende:P Vi får gjøre det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Diagnose kan spare noen kroner hvis du bare skal bytte den sensoren som er gåen. Byttet selv sensorer på min E39, her fikk jeg feilmelding på HØYRE FRAMME, men byttet likesågodt alle 4, for når bilen nå er så gammel og har rullet noen mil så regner jeg med at når en først ryker, så er det ikke langt unna før neste ryker. Leste en del om dette på forskjellige forum både innlands og utlands, og det er veldig mange forskjellige meninger om hvilken som ryker først og kødder til. Ser på en del amerikanske og australske sider så er de enige om høyre fremme og på feks norske og svenske så er de enige om venstre bak, og tyskerene er bestemte på at venstre fremme som regel er årsaken til at lampene lyser og ting slutter å virke. Derfor ville jeg anbefalt deg/dere å enten ta diagnose eller bytte alle fire med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå