johgro9 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Hei! Har en 320d 2000 modell, der jeg har problemer med at bilen plutselig blir kjempe lat. Det kjennes ut som om turboen slutter å lade? har vært på verksted flere ganger å de finner ikke ut noe! Har nettop vært byttet motor, turbo og luftmassemåler. Er det noen som har vært borti dette?
Tom K Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Har du sjekket alle slanger og rør mellom turbo og innsug? kan være det er en lekkasje som oppstår ved enkelte anledninger
johgro9 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 ja, det har blitt sjekket, har byttet ut en vakuum slange. men fortsatt samme problem
johgro9 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 vet ikke om det har noe å si, men bilen er chippet
BredeB Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Er vel ett system som gjør sånn at hvis Turboen overlader så slutter den og virke, veit at det er sånn på noen andre biler
johgro9 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 den er sånn ofte, oftest når jeg kjører i byen. men kobler inn med en gang jeg starter bilen.
kimf Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Det er vel edc15 styring på den motoren. Sikkert glemt å endre svbl (single value boost limiter) i mappet, eller at det er andre sky høye verdier i mappet en plass som gjør at den slutter å ladde som en slags beskyttelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå