Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ute etter ny bil. Hadde våre kjekt med 325d 2006-2010 men blir fort litt dyrt. Så er spørsmålet om det svarer seg å kjøpe 320d. Den modellen med 177hk. Kor stor e forskjellen ?

Skrevet

har faktisk begge bilene for øyeblikket :P en 2008mod 320d med 177hk motoren og en 2009mod 325d lci.

320d er absolutt en bra bil, har kjørt min bil 21000 km siden jeg kjøpte den og det har ikke vært et eneste feilslag overhodet. bilen er absolutt sprek nok med sine 177hk og 350nm, den manuelle 6-trinns girkassen som jeg har i min er også veldig tight og fin :)

325d er dog enda bedre, har ikke fått brukt min noe særlig enda, kun en 4-timers prøvetur på prøveskilter da den kom til landet, den kjøreturen var rett og slett ren nytelse, rekkesekseren har en mye finere gange og lyd enn firern og draget er et helt annet. angrer selv ikke et sekund på det at jeg oppgraderte til 325d, men angrer heller ikke på at jeg kjøpte 320d i førsteomgang heller :P

alt i alt er det opp til hva du finner i din prisklasse, ser du på bil til f.eks. 330k blir det 320d med mye utstyr eller 325d med litt utstyr, om bilene er like ellers. så da spørs om 177hk firer holder for deg, eller om du vil ha det lille ekstra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...