tittigulle Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 nå har vi fått bytta hjullager oxo... nå venter jeg bare på å få hånbrekksviren og skoa i posten så nærmer bilen seg klar... åssen skal den håndbrekksviren sitte under bilen? er det noen som har et bilde el en tegning av det? nå ble det jammen meg røde calippere på bimmeren oxo,får håpe lakken holder.. syns det er litt ille jeg,er 33 år og kom forseint på jobben fordi jeg måtte lakke calipperene først... men det er bedre å lakke de en neglene lissom...
oleo Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 ....... men det er bedre å lakke de en neglene lissom... Hehehehe...
Olelink Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Wire'en trés inni guiderøret som går inn i coupe'en og klipses fast i bærearmen på 2 steder i metalklips, trés inn i baksiden av håndbrekkmekanismen på bærearmen. Thats it. Om det var det du mente
oleo Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Når det gjelder justering av håndbrekk så er vel dette en tilnærmet korrekt fremgangsmåte: (Må gjøres for begge hjul samtidig.) -Slakk begge waire (ved håndbrekket) maksimalt. -Klikk strammehjulet inne i trommel til trommel ikke lenger kan dreies. -Klikk 3 hakk tilbake. -Trekk håndbrekk til med 3 klikk/hakk. -Justere strammeboltene inntil trommel ikke kan dreies. -Done! Nå bør hjulene låse seg ved maks 8 klikk på håndbrekket.
tittigulle Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Flott... tusen takk... har ikke hatt håndbrekk før jeg...nå blir det det oxo... kommer vel til å glemme å bruke det... nå er bakakselen på plass med nye foringer..ju-hu.. Da er det bare resten igjen å montere. altså håndbreksgreiene,bremsene,de ny lakerte caliperene...hihi.(gleder meg som en unge),støtdemperene,eksosanlegget og sikkert noe små div... snart er god bilen på veien igjen..
tittigulle Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Humf,humf nå er det kunn igjen å bytte skivene bak,de er det vist kast i... var å vaska og gnidde og gnikka på den,brått gikk frontruta en sprekk fra topp til buns så da må jo den byttes før eu dritten blir ok.. men nå er jo folk på ferie og jeg må vente litt.. bilen blir bløtt inni nå som frontruta kommer sakte ut.. svarte f.....
haakon85 Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Frontruten er det vel bare å få tatt på forsikringen. Hvis du har Riis Bilglass, Hurtigruta e.l. i nærheten så har de ofte gratis lånebil som du kan bruke mens bilen din er inne.
tittigulle Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 JU-HU bilen er eugodkjent... bare litt forskinket men vi rakk det før siste frist... jeg var så glad,helt til jeg sku brå kjøre bilen inn for å fylle luft istad... nå starter faen meg ikke bilen jeg blir såååå sinna og lei jeg nå..blæææææ har kommet til at bilen ikke får bensin så da er det vel bare å begynne feilsøkinga da.. humf
TurboLag Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Grattis! Holder på med kanalbytte på e39'en min før kontroll
tittigulle Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Grattis! Holder på med kanalbytte på e39'en min før kontroll det presser seg frem på min oxo..... men vi koser oss i garasjen vi som oftest da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå