bormor Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Strøkent skinn interiør fra M3 sedan selges for 7000,- eller høystbydende! Sportstoler, elektrisk, ikke Vader Bilen har bare gått 100.000km, minimalt m slitasje på førerstol... Dørpaneler bak følger også med, bildene taler for seg selv!
bormor Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 I utgangspunktet ikke, mange som kjører mellom øst og vest. Har ikke veldig lyst til å pakke inn et interiør, setter grensen på betraktelig mindre ting. Blir jo en pall Skal høre litt rundt, det burde du også, for noen år siden kjørte jeg to tomme flyttebiler til Bergen...
bormor Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Da ser det ut som det er en som kan ta med interiøret over fjellet snart, fortsatt interessert?
bjornk Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 trenger nye framseter til min cab. disse hadde passet utmerket men dine sto vel i en sedan. og da kan de kanskje ikke vippes fram slik som man må ha i cab og coupe for tilgang til baksetene ? bakseter og dørpaneler passer ikke overrens.
bormor Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Stemmer nok det bkstyle, ikke noe særlig i en cab om ikke passasjerene dine er glade i å klatre Lykke til videre med jakten på nye seter.
trondnilsen Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 hei hvor holder du til? har en e36 sedan som jeg skal skifte ut interiøret på
bormor Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Jeg holder til i nærheten av Drammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå