Rabies Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Selger unna en pakke med litt div. stereosaker som ikke blir brukt. Pakken inneholder: Eltax Headunit med Radio/CD, usb inngang og SD minnekortleser. Kenwood headunit. Har ikke noe mer info om denne, men slenger den med da jeg ikke trenger den. 2x Blaupunkt 6"x9" høytalere. Litt div. fence høytalere ( 2stk 6,5", 1stk 5,25", 2stk 4") + div. monteringsrammer, gitter etc. og noen originale 5,25" Selges fort og galt til førstemann som blar opp 700 kroner. Kan sendes mot forskuddsbetaling og kjøper betaler frakt (170 kr som egenembalert smartpost) Jeg holder til i Kristiansand, så er det nevnt og har jeg priset helt bak mål så er det lov å gi bud. Skulle gjerne hatt dette bort da jeg skal flytte og prøver å krympe lasset litt
Rabies Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Ok, 500 for 2 spillere og en liten dynge med helt kurante høytalere? Det må jo være billig. Evt frakt blir på 170,- så jeg kan sende uten at det koster skjorta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå