stian_325i Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 hei, er det noen som vet om det er stor forskjell på ledningsnett til manuell og automat gir
Aroid Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Hvordan bil er det prat om no da? Bygg om til manuel eller kjøpt ny brukt motor?
stian_325i Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 d e en 91mod 325i e36. som d e sotte inn en 98 mod m52b28 motor me m50b25 innsug og ledningsnett. så e d ikkje rå å få start på den. å da he folk sagt at i burde bytte t 328 ledningnett. men på koed he dem bære t automat gir, å i he manuell
Aroid Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Har du fjærnet EWS da? Vist ikke så må du ha nøkkel, EWS modul og ECU fra den bilen motoren kommer i fra. Har du m50B25 ledningsnett på en m52 motor?
stian_325i Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 bilen e 91 mod, å da e d ikkje ews, bruke m50 ledningnett ja. bilen he vært på bmw t diagnose au, men dem fant ingen feil. men når i bruke en 413 hjerne me vanos å uten ews, fe ikkje bilen gnist lr bensin. men vist i bruke 403 hjerne så får bilen bensin og gnist og tenner litt, men starte ikkje.
Aroid Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Ok. Sjekk motor styrings rele. Står i sikringsboksen. Hva annet har du gjort med motoren? Blir tennpluggene våte? Du har ikke montert veivsensor og kamsensor på feil plass. Ikke dem har vårti byttet om?
stian_325i Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 eneste som i veit om så e gjort me motorn e at d e sotte på m50 innsug å ledning. men hadde rele vorre ødelagt, lr sensora bytta om så sku i no vell ikkje fåt gnist me 403 motorstyring heller sikkert. pluggan e våte me 403 motorstyring, men ikkje me 413. men i fe vell gå over ledningsnette en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå